TransferGo
10.07.2017 | 4min
Piotr Żyła i Wojtek Fiedorczuk jako „Żyła i Klasyk w onlajnie” w europejskiej kampanii TransferGo! Jeden z najlepszych skoczków narciarskich – Piotr Żyła oraz Wojtek Fiedorczuk – znany standuper biorą udział w internetowym videoblogu, przygotowanym dla marki TransferGo.
„Żyła i Klasyk w onlajnie” to historia dwóch przyjaciół z polskich gór, którzy opowiadają o fenomenie i sekretach tzw. online’u (zwanego onlajnowościa). W roli mentora ds. online’owych występuje Piotrek Żyła, który – jak wiemy – w „internetach” radzi sobie doskonale. Z kolei Wojtek wciela się w rolę Andrzeja Klasyka, który leci do pracy do Londynu. Jednak, aby jego misja się powiodła – musi zdecydowanie poprawić swoją wiedzę w tematach związanych z nowymi technologiami. Co z tego wyniknie? O tym w kolejnych odcinkach videobloga „Żyła i Klasyk w onlajnie”.
„Żyła i Klasyk w onlajnie” to pomysł, który pozwala marce TransferGo doskonale pokazać swoje najważniejsze atrybuty i wartości. Jesteśmy nowocześni, dynamiczni, pomocni i wyluzowani. Z takim podejściem chcemy przekonywać wszystkich Polaków do robienia przelewów międzynarodowych za naszym pośrednictwem – zarówno tych co mieszkają za granicą i wspierających bliskich w Polsce, jak i tych w kraju np. prowadzących firmy i wysyłających pieniądze z Polski za granicę – opowiada Magdalena Gołębiewska, Country Manager w TransferGo. – Mając na uwadze to, jak chcemy o sobie mówić, zdecydowaliśmy się na dłuższą współpracę z Piotrem Żyłą, który doskonale sprawdza się w roli ambasadora TransferGo, nie tylko w Polsce.
Pomysł na zaangażowanie Piotra pojawił się najpierw. Dopiero w momencie wyboru ambasadora, została przygotowana pod niego kampania. Bardzo często marki wychodzą od pomysłu kreatywnego i potem dobierają pod niego aktora. W tym przypadku scenariusz pisany był pod osobę Piotra.
Naszym zadaniem było wpleść online w świat Piotra – ambasadora marki, i jednocześnie przygotować teren pod tematykę międzynarodowych przelewów online bez robienia typowych spotów reklamowych – opowiada Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES, agencji kreatywnej odpowiedzialnej za koncepcję kampanii. Tak powstał pomysł na videoblog z „junior online expertem”, czyli Piotrem i „senior offline specjalistą” – Wojtkiem. Napisaliśmy kilkanaście scenariuszy, które na planie potraktowaliśmy jako punkt wyjścia do swobodnej rozmowy między naszymi bohaterami, dzięki czemu Piotr i Wojtek mogli pozostać sobą i wnieść do projektu wiele autentyzmu – dodaje.
„Żyła i Klasyk w onlajnie” to projekt, który niełatwo zaklasyfikować. I na tym w dużej mierze opiera się jego fenomen. To po prostu dobrze się ogląda. Widzowie, którzy lubią Piotrka, będą mieli wreszcie okazję poznać go bliżej. A jak można się spodziewać w jego przypadku – niespodzianek nie zabraknie – podsumowuje Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES .
Pilotażowy odcinek videobloga możemy oglądać w sieci już od 12 lipca na kanale TransferGo w serwisie YouTube oraz na Facebooku. Kolejne odcinki bedą się pojawiać w sieci w każdy piątek, aż do połowy października. W międzyczasie pojawi się również ekstra content video wspierający główny wątek akcji. Kampania wspierająca projekt emitowana będzie m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Norwegii i Polsce.
Za koncepty kreatywne i scenariusze odpowiadała agencja 23HEROES. Za produkcję i postprodukcję spotów dom produkcyjny F25. A to wszystko dla marki TransferGo, operatora przelewów międzynarodowych.
TransferGo
TransferGo is here to make your life easier. Whether you’re paying bills, supporting family, helping businesses or dealing with emergencies—we want you to be able to make fast, low-cost money transfers safely and securely. We want to make a tangible difference to your lives, reward your hard work, and help every one of you become more prosperous. How? By making global money transfers as simple as sending a text.