Problemy z załadowaniem plików w Safari na iPhone iOS8
Ostatnio premierę miały nowy iPhone oraz system operacyjny iOS8. Niestety, wygląda na to, że nowy system sprawia pewne problemy podczas ładowania pliku z dokumentem tożsamości.
Jeżeli jesteś użytkownikiem iPhone z iOS8, podczas rezerwowania przelewu zaznacz opcję, aby załadować plik z dokumentem tożsamości później, a dokument wyślij bezpośrednio do nas na adres: [email protected].
Na razie nie możemy nic zrobić z zaistniałą sytuacją. Liczymy na to, że Apple jak najszybciej zajmie się tym problemem.
Jeżeli wysyłasz do nas plik z dowodem tożsamości, zadbaj o to, aby dokument, którego używasz, nie przekroczył daty ważności, a sam plik był wysokiej jakości:
- Twoje imię, data urodzenia, data ważności dokumentu oraz inne dane muszą być czytelne;
- Maksymalny rozmiar dokumentu to 5 MB, a dopuszczalne formaty to JPG, PNG oraz PDF.
Inne modele telefonów, przeglądarki internetowe, a także wcześniejsze wersje systemu iOS działają poprawnie.
Więcej informacji na temat załadowania pliku z dowodem tożsamości znajdziecie na naszym blogu: https://bit.ly/1rkQCWb