Warunki korzystania:
Program poleceń

DATA WEJŚCIA W ŻYCIE

27/11/2024

1. Witamy

1.1 Niniejsza strona określa zasady i warunki mające zastosowanie do Programu Poleć Przyjacielowi TransferGo („Program poleceń”).

1.2 Program poleceń jest sponsorowany, promowany i administrowany przez TransferGo Ltd („TransferGo”, „my”, „nas”). Oferujemy usługę, która umożliwia przesyłanie pieniędzy i dokonywanie płatności w walutach obcych za granicę za pośrednictwem naszej strony internetowej, transfergo.com i naszej aplikacji („Usługa”).

1.3 Polecając nas znajomemu („Polecony użytkownik”) w sposób opisany poniżej, uznaje się, że Ty („Osoba polecająca”) zaakceptowałeś niniejsze warunki („Warunki programu”). Przeczytaj uważnie Warunki programu i upewnij się, że je rozumiesz i zgadzasz się z nimi, zanim polecisz nam kogokolwiek.

1.4 Program Poleceń nie ma zastosowania tam, gdzie jest to zabronione przez prawo.

2. Jak wziąć udział w Programie Poleceń

2.1. Aby wziąć udział w Programie Poleceń, musisz polecić naszą Usługę innej osobie wykonując dowolną z poniższych czynności:

  • podaj jej swój kod zaproszenia lub
  • wyślij jej link z zaproszeniem lub
  • poproś nas o przesłanie jej wiadomości e-mail z powitaniem. Prześlij nam jej adres e-mail, korzystając z odpowiedniej funkcji na stronie „Zapraszaj i zarabiaj”

2.2 Osoba ta („Polecony użytkownik”) musi się u nas zarejestrować, założyć konto i potwierdzić, że poleciłeś mu naszą Usługę, wykonując jedną z poniższych czynności:

  • 2.2.1 udostępnić Twój kod zaproszenia lub
    2.2.2 wejść w link z zaproszeniem lub
    2.2.3 wejść w link zawarty w e-mailu powitalnym przesłanym za pośrednictwem naszego serwisu

2.3 Zapewnimy Ci dostęp do Twojego osobistego kodu zaproszenia i linku z zaproszeniem, gdy zalogujesz się na swoje konto i uzyskasz dostęp do sekcji poleceń w naszej Usłudze. (Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail, wyślemy również Twój kod zaproszenia na adres e-mail, który nam podałeś podczas zakładania konta. Możesz zobaczyć swój zapisany adres e-mail w sekcji ustawienia konta TransferGo.)

2.4. Polecony użytkownik musi dokonać przelewu na określoną kwotę oraz wykonać określoną liczbę przelewów wymienionych w aplikacji i/lub na stronie internetowej, aby zakwalifikować się do nagrody (kwalifikujący się przelew). Ta kwota i liczba kwalifikujących się przelewów muszą zostać zrealizowane w ciągu 6 miesięcy od momentu polecenia.

2.5 Kwalifikujące się przelewy muszą być przelewami międzynarodowymi (z kraju, który wydał kartę/rachunek bankowy, do innego kraju) oraz z jednej waluty na inną. Przelewy w tej samej walucie, np. z EUR na EUR nie liczą się jako przelewy kwalifikujące.

2.6 Możesz także poprosić nas o wysłanie w Twoim imieniu e-maili powitalnych w sekcji Polecenia w naszej Usłudze.

2.7 Prosząc nas o przesłanie Twoim znajomym wiadomości e-mail, potwierdzasz, że masz wyraźną zgodę odbiorcy na zachowanie przez nas jego danych kontaktowych i wykorzystanie ich w programie poleceń.

2.8 Twoim obowiązkiem jest uzyskanie zgody Poleconego Użytkownika na przesłanie mu kodu zaproszenia lub linku zapraszającego do naszej Usługi.

2.9 Gdy Polecony użytkownik wykona Kwalifikujący się przelew(y), będziesz uprawniony do ubiegania się o nagrodę pieniężną w kwocie określonej w punkcie 3 („Premia”). Kwalifikujący się przelew uznaje się za zrealizowany, gdy:

  • polecony użytkownik zlecił przelew, przekazał nam kwotę do przelewu wraz z naszymi opłatami i
  • rachunek bankowy odbiorcy został zasilony kwotą przesłaną przez Poleconego użytkownika korzystającego z naszej Usługi (z zastrzeżeniem wszelkich dodatkowych opłat i prowizji określonych w naszym Regulaminie (https://www.transfergo.pl/nasze-warunki) i nie została ona odrzucona ani zwrócona na nasze konto.

2.10 Z zastrzeżeniem punktów 2.12, 2.13, 2.14 i 5, poinformujemy Cię, że możesz ubiegać się o Premię, aktualizując sekcję Polecenia w naszej Usłudze w ciągu 5 dni roboczych od wykonania przez Poleconego użytkownika Kwalifikującego się Przelewu(ów).

2.11 Jeśli Polecony użytkownik użyje linku z zaproszeniem zamiast kodu zaproszenia podczas tworzenia swojego konta, musi mieć włączoną obsługę plików cookie w swojej przeglądarce, abyśmy mogli zidentyfikować go jako skierowanego do naszej Usługi przez Ciebie i abyś kwalifikował się aby otrzymać Premię.

2.12 Zanim będziesz mógł ubiegać się o swoją Premię, możemy potrzebować dodatkowych informacji od Ciebie i Poleconego użytkownika. Możemy:

  • poprosić Ciebie i Poleconego użytkownika o potwierdzenie tożsamości poprzez podanie wszelkich szczegółów lub dokumentów, których możemy zasadnie wymagać (w stosownych przypadkach);
  • podjąć wszelkie uzasadnione kroki w celu weryfikacji wszelkich informacji lub dokumentów dostarczonych przez Ciebie lub Poleconego użytkownika w celu identyfikacji elektronicznej, np. w celu uzyskania dostępu do rządowych i prywatnych baz danych oraz agencji informacji kredytowej.

2.13 TransferGo zastrzega sobie prawo do niewypłacenia Premii w następujących przypadkach:

  • jeśli nie będziemy w stanie zweryfikować tożsamości Twojej lub Poleconego użytkownika ani żadnych dodatkowych informacji i dokumentów zgodnie z punktem 2.8;
  • jeśli mamy uzasadnione podejrzenia, że konto zostało utworzone w wyniku oszustwa przez Poleconego użytkownika lub że konto Poleconego użytkownika w jakikolwiek sposób narusza nasz Regulamin (https://www.transfergo.pl/nasze-warunki);
  • jeśli Polecony użytkownik wykona Kwalifikujący się przelew(y) do lub od dostawcy usług finansowych, którego umieściliśmy na naszej liście zablokowanych po wykryciu wzorców nadużyć u tych dostawców (np. Revolut, Monese, ApplePay, Google Pay, N26 i innych);
  • jeśli Polecony użytkownik prześle pieniądze Tobie lub sobie;
  • jeśli nadawca i odbiorca transakcji korzystający z  kodu lub linku Programu poleceń to ta sama osoba, niezależnie od tego, czy a) imię i nazwisko na ich rachunku bankowym, karcie debetowej, karcie kredytowej, karcie przedpłaconej lub identyfikatorze są różne lub b) ich adres rozliczeniowy jest inny;
  • jeśli imię i nazwisko na karcie bankowej lub koncie nie jest Twoje lub nie zgadza się z imieniem i nazwiskiem na Twoim koncie TransferGo. Jeśli imiona i nazwiska nie będą się zgadzać, zastrzegamy sobie prawo do niewypłacenia nagrody;
  • jeśli naruszyłeś jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków Programu lub naszych Regulaminów;
  • jeśli zakończyliśmy Program poleceń i Kwalifikujący się Przelew(y) został(-y) zrealizowany po dacie zakończenia Programu poleceń;
  • jeśli obowiązujące prawo zabrania nam wypłaty Premii;
  • jeśli Twoja premia wygasła zgodnie z paragrafem 4.2;
  • jeśli Ty lub Twój Polecony użytkownik macie wiele kont TransferGo;
  • jeśli Premia została odebrana na tym samym koncie przez wielu użytkowników;
  • jeśli kilku poleconych znajomych przez tego samego użytkownika prześle pieniądze tej samej osobie trzeciej;
  • jeśli podejrzewamy, że Polecony użytkownik nie ma rzeczywistego zamiaru korzystania z naszej usługi, a skorzystał z niej tylko raz w celu uzyskania Premii;
  • gdy poprosisz nas o wypłacenie Premii na konto, które nie jest Twoim osobistym kontem bankowym;
  • gdy poprosisz nas o wypłacenie Premii na konto w kraju, którego nie obsługujemy;
  • inne przypadki naruszające Warunki Programu poleceń, jeśli Polecony użytkownik nie poda swojego unikalnego kodu podczas tworzenia konta TransferGo lub zlecania przelewu, nagroda zostanie przypisana do pierwszego polecającego na podstawie kodu polecającego, którego używa. Nie jesteśmy w stanie ponownie przypisać premii.

2.14 Gdy już polecisz użytkownika do TransferGo, osoba ta nie będzie mogła Ci ponownie polecić TransferGo.

2.15 Aby wziąć udział w programie poleceń, nie możesz korzystać z płatności za kliknięcie ani innych płatnych lub automatycznych usług generowania potencjalnych klientów. Możesz nie być w stanie ubiegać się o premię, jeśli mamy uzasadnione podejrzenia, że ​​skorzystałeś z takich usług, aby zaprosić zaproszonych użytkowników do naszej Usługi, a my możemy również podjąć wszelkie inne działania, które uznamy za stosowne, w tym natychmiastowe, tymczasowe lub trwałe wygaśnięcie Twojego prawa do korzystania z naszej Usługi lub zamknięcia konta.

2.16 Jeśli Poleceni użytkownicy wielokrotnie złamią nasze zasady, nie otrzymasz premii i zostaniesz zablokowany w programie poleceń.

2.17 Jeśli podejrzewamy, że zaprosiłeś oszustów, zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zamknięcia Twojego profilu TransferGo.

2.18 Mamy prawo zawiesić reklamację, jeżeli nasze systemy wykryją, że Przyjaciel i Osoba Polecająca to ta sama osoba.

2.19 Decyzja TransferGo we wszystkich sprawach jest ostateczna i wiążąca i nie będzie prowadzona żadna korespondencja ani dyskusja.

3. Kwota premii

3.1 Wszystkie programy polecające, bonusy i waluty zależą od kilku czynników i mogą być różne dla różnych użytkowników.

3.2 Możesz ubiegać się o premię w dowolnej legalnej walucie używanej w obsługiwanych przez nas krajach (zgodnie z definicją w naszych Warunkach korzystania z usługi). Przeliczymy odpowiednią kwotę premii na wybraną walutę po kursie wyświetlonym w naszym serwisie w dniu i o godzinie, w której wypłacimy Ci Premię. Kursy te mogą od czasu do czasu się zmieniać w zależności od wahań na międzynarodowych rynkach walutowych.

3.3 Wysokość premii różni się w zależności od wielu czynników. Kwoty te są zawsze podane w sekcji Polecenia. Zaproszeni mogą również zostać nagrodzeni rabatami, premiami pieniężnymi lub różnymi innymi kwotami. Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań dla naszych klientów, dlatego zastrzegamy sobie prawo do zmiany rodzaju i wysokości nagrody w dowolnym momencie.

4. Odebranie premii

4.1 Gdy Twoja Premia będzie już dostępna, możesz ją odebrać w następujący sposób:

  • uzupełnienie profilu danymi osobowymi;
  • po kliknięciu linku „Odbierz nagrodę” w sekcji Polecenia w naszej Usłudze;
  • wprowadzając dane własnego konta bankowego.

4.2 Musisz ubiegać się o premię w ciągu 30 dni. Poinformujemy Cię o Twoim prawie, jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail i/lub powiadomień. Jeśli nie odbierzesz premii w tym okresie, nie będziesz mógł się już o nią ubiegać. Poinformujemy Cię, kiedy to nastąpi, na stronie „Zaproś znajomych” w naszym serwisie.

5. Ograniczenie odpowiedzialności

5.1 TransferGo zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub zaprzestania, czasowo lub na stałe, w dowolnym momencie Programu poleceń za uprzednim powiadomieniem lub bez niego z przyczyn od niego niezależnych (w tym między innymi w przypadku przewidywanego, podejrzewanego lub rzeczywistego oszustwa).

5.2 Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany lub zakończenia Programu Poleceń z zachowaniem odpowiedniego okresu wypowiedzenia. Jeśli zaprzestaniemy Programu poleceń:

  • z zastrzeżeniem punktu 4.2,będą honorowane wszelkie Premie, do których nabyłeś uprawnienia przed godziną 23:59 czasu brytyjskiego ostatniego dnia Programu poleceń;
  • poinformujemy Cię o wszelkich prawach do ubiegania się o premie, do której byłeś uprawniony, do godziny 23:59 czasu brytyjskiego ostatniego dnia Programu poleceń, jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail i/lub powiadomień.

5.3 TransferGo nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody poniesione przez Ciebie w wyniku uczestnictwa w Programie poleceń lub przyjęcia i wykorzystania Twojej Premii, w tym (ale nie wyłącznie) za jakiekolwiek straty wynikające z następujących przyczyn:

  • jakiekolwiek odroczenie lub anulowanie Programu poleceń lub jakiekolwiek opóźnienie w poinformowaniu Cię o Twoim prawie do ubiegania się o Premię;
  • wszelkie zmiany, nieautoryzowany dostęp, uszkodzenie, opóźniona dostawa lub niedostarczenie jakichkolwiek powiadomień, akceptacji, próśb lub innych dokumentów związanych z Programem poleceń;
  • jakiekolwiek uszkodzenia komputera Użytkownika lub innego komputera poniesione w związku z uczestnictwem w Programie poleceń lub pobieraniem materiałów związanych z Programem poleceń;
  • jakiekolwiek działanie lub zaniedbanie jakiegokolwiek dostawcy będącego stroną trzecią.

5.4 Żadne z postanowień niniejszych Warunków programu nie wyłącza odpowiedzialności TransferGo za śmierć, obrażenia ciała, oszustwo lub świadome wprowadzenie w błąd w wyniku zaniedbania lub za jakąkolwiek inną sprawę, w przypadku której prawo nie pozwala nam wyłączyć ani ograniczyć naszej odpowiedzialności.

5.5 Wszelkie podatki i inne koszty administracyjne ponosi Polecający.

6. Twoje dane osobowe

6.1  Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby uzyskać więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Twoje dane. Kopię Polityki prywatności można uzyskać na żądanie pod następującym adresem: [email protected] lub odwiedzając stronę: https://www.transfergo.pl/polityka-prywatnosci

7. Przejście do Programu Partnerskiego

7.1. Na podstawie Twojego zachowania związanego z polecaniem, możemy uznać za stosowne włączenie Cię do naszego programu partnerskiego. W takim przypadku poinformujemy Cię o tym z odpowiednim wyprzedzeniem i wyjaśnimy zmienione korzyści płynące ze zwrotu gotówki.

8. Postanowienia ogólne

8.1 Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków programu zostanie uznane za niezgodne z prawem lub niewykonalne, nie będzie to miało wpływu na utrzymanie pozostałych postanowień w pełnej mocy.

8.2 Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Programu poleceń, napisz do nas na adres [email protected], w tytule wpisując „Zaproś znajomego”.

8.3 Warunki Programu poleceń podlegają prawu angielskiemu, a uczestnicy poddają się wyłącznej jurysdykcji sądów angielskich.

8.4 TransferGo zastrzega sobie prawo do odmowy wypłaty Premii według własnego uznania.

8.5 TransferGo zastrzega sobie prawo do zmiany lub wycofania Premii według własnego uznania.

8.6 TransferGo zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu poleceń w dowolnym momencie i bez uprzedzenia.

8.7 TransferGo zastrzega sobie prawo do zmiany Warunków programu w dowolnym momencie.

9. Aktualna oferta

Oprócz naszego stałego programu, w niektórych okresach będziemy oferować wybranym użytkownikom określone nagrody.

Nasza aktualna oferta dla wybranych użytkowników to „Pierwsi trzej przyjaciele”, która obowiązuje przez ograniczony czas.

W tym okresie trzej pierwsi znajomi zarobią dla Ciebie odpowiednio 20 £/€, 25 £/€ i 35 £/€ — nagrody będą zależeć od każdego użytkownika!

Każdy kolejny znajomy zapewni Ci standardową kwotę, dzięki czemu będziesz mógł zarabiać dalej.

Jak to działa?

Jeśli nie poleciłeś nas jeszcze nikomu, kwalifikujesz się do pełnego zakresu nagród:

1. przyjaciel 20 £/€
2. przyjaciel 25 £/€
3. przyjaciel 35 £/€

Jeśli poleciłeś nas wcześniej 1 osobie, możesz liczyć na następujące nagrody:

2. przyjaciel 25 £/€
3. przyjaciel 35 £/€

Jeśli poleciłeś nas już 2 osobom, kwalifikujesz się do następujących nagród:

3. przyjaciel 35 £/€

Jeśli masz 3 wcześniejsze polecenia, kwalifikujesz się do otrzymania standardowej nagrody za każdego kolejnego poleconego znajomego.